Arend, Miranda en Mitchel downunder

Emerald Beach - Byron Bay - Biggera Waters

Zo lieve mensen hier weer even een update van onze reis.

Donderdag 12 augustus.

We hebben goed geslapen aan het Emerald Beach. Om 6 uur 's ochtends zijn we al wakker en gaan het strand op om foto's van de zonsopkomst te maken. Na een lekkere douche en een stevig ontbijt rijden we naar Byron Bay. Dit is een dorp op het meest oostelijke punt van Australië. Er wordt hier veel gesurft en we stoppen onderweg dan ook op een mooie plek om dit te fotograferen en filmen. We zijn al op tijd op de camping en gaan even het dorpje in voor wat boodschappen. Voor het avondeten nemen we lekker sushi mee, we lopen via het strand terug naar de camper. Op het meest oostelijke punt staat een vuurtoren waar we naar toelopen tegen zonsondergang. Het is een hele wandeling maar wel de moeite waard want de vuurtoren is prachtig. Moe maar voldaan kijken we nog een filmpje en om 21:00 gaan toch echt de lichtjes uit in de camper.

Vrijdag 13 augustus.

We zijn weer vroeg wakker want dat heb je als je zo vroeg gaat slapen. Maar dat geeft niet want het is hier al om 17:00 donker dus we hebben maar korte dagen. Vandaag rijden we via Springbrook National Park naar Biggera Waters. Het is een prachtige rit door de bergen en we maken een stop bij de Natural Bridge en de Best of all Lookouts (zie foto's). Daarna door naar de camping waar we al om 14:00 uur aankomen. Ze hebben hier een heerlijk zwembad met glijbaan dus jullie raden wel waar Mitch de hele middag te vinden is. Morgen gaan we Koala's knuffelen en houden jullie natuurlijk weer op de hoogte. We vinden het leuk dat jullie met z'n allen meereizen.

Tot een volgend reisverhaal,

Liefs Arend, Miranda en Mitchel

Chris

Ben erg benieuwd naar de fotoserie van morgen.

Inmiddels zijn jullie ook op de hoogte dat jullie kleinkind as woensdag ter wereld zal komen.
We bellen dit weekend nog wel even, zal kijken of ik skype aan de praat krijg.

Arend, Miranda en Mitchel

Ja Chris we zijn helemaal op de hoogte. Spannend hoor en onze gedachten zijn bij jullie as woensdag. We hopen die dagen wel internet te hebben zodat we op de hoogte gehouden kunnen worden en anders via de telefoon. Wij kunnen wel email ontvangen maar niet verzenden.
Veel liefs en we denken aan jullie en ons kleinkind.

Peter

Lekker ritme hebben jullie daar inderdaad! Planning voor curacao is ook vol, rebecca wil lekker veel dingen ondernemen met me. Ik zal daar dus ook wel vroeg op moeten staan ben ik bang;) Misschien alleen maar goed, kan ik alvast wennen aan het schoolritme wat 30 augustus begint!
Genietse nog even enne.. we want foto's!

Rudolf en Roelina

JJjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaa, hoooooooorrrrrrrrrr
Daar zijn we dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug van onze "verre" reis naar Zuid Limburg.
Ik heb me door alle reisverhalen en foto's geworsteld en ben helemaal op de hoogte.
Vanaf vandaag zullen ook wij jullie dagelijks volgen en af en toe wat krabbelen.
Veel plezier verder en de groet'n uut Oavelte