Arend, Miranda en Mitchel downunder

Zondag 29 Augustus

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie onsnog steedsvolgen. Vandaag staat er niets bijzonders op het programma. We blijven lekker in Palm Cove om wat te wandelen en zwemmen. Het weer zit ons niet mee deze laatste dagen, de temperatuur is lekker, 28 graden maar het regent zo nu en dan. Morgen gaan we er voor de laatste keer op uit met de auto en dan zit het er toch echt op voor ons. We zijn weer een ervaring rijker maar verlangen toch ook weer naar huis en onze familie. En natuurlijk kunnen we niet wachten om onze kleindochter in de armen te sluiten.

Groetjes vanuit downunder.

Aad en Margré

Wat hebben jullie veel beleefd deze vakantie
wij hebben alle foto,s en avonturen dagelijks gevolgd
De 4 weken zijn voorbij gevlogen voor jullie en ons
Geniet nog van jullie laatste vakantie dag en dan komen jullie weer naar huis
Wij wensen jullie a vast een goede thuis reis toe

Veel liefs Aad en Margré

janny

wat een geweldige reis met mooje natuur en foto,jullie hebben erg genoten en op naar je kleindochter bedankt voor al het moois.groeten janny

Toon

Wat een mooie trip zeg alles bij elkaar, heel mooi hoor
We hebben alles gevolgd ook al hadden we op dierenland geen pc. Heel mooi land hoor . Ik ben niet gauw jaloers maar.......

Groetjes van ons en tot gauw

Erna

We hebben het leuk gevonden jullie te volgen tijdens
deze reis. Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad. Ik zou nog maar even blijven als ik jullie was. het is hier vreselijk slecht weer. Regen en storm.
Goede reis terug en we nemen contact op. Ga maar lekker genieten van jullie prachtige kleindochter

Liefs van John en Erna