Arend, Miranda en Mitchel downunder

Mission Beach - Cairns

Dinsdag 24 Augustus.

Vanmorgen zijn we extra vroeg opgestaan om foto's te maken van de zonsopkomst. Deze was prachtig (zie foto's). Vandaag rijden we via de Atherton Tablelands van Mission Beach naar Cairns. Dit is tevens onze laatste rit met de camper want Cairns isheteinddoel van deze camper-reis. De rit door Atherton Tablelands is prachtig, we komen langs verschillende watervallen en bijzondere bomen. De bekendste waterval is de Milaa Milaa waterval, dit is werkelijk een plaatje. En de bijzondere bomen zijn de Curtain Fig Tree en de Catherdral Fig Tree. Beiden zijn wurgvijgen die groeien om een andere boomom deze uiteindelijk tedoden. De luchtwortels van de Curtain FIg Tree die naar beneden groeien vormen een 15 meter lang gordijn en de boom heeft een omtrek van maar liefst 39 meter. De Cathedral Fig Tree is zelfs 43 meter in omtrek en 50 meter hoog. Je kunt er ook in staan vandaar de nam Cathedral (boog-vorm). Half in de middag komen we aan bij de mooiste camping van de hele reis met maar liefst2 zwembaden en een waterspeeltuin. Mitch had dusgenoeg te doen vanmiddag. We hebben bij de receptie gelijk een snorkel-tour geboekt voor het Great Barrier Reef voor morgen. Om 07:30 worden we opgepikt door de bus dus we gaan niet te laat slapen.

Veel liefs,

Arend, Miranda en Mitchel

Aad en Margré

Zo jullie zien de ene naar de andere bezienswaardigheid wat gaaf allemaal
En wat zijn die zon opgang foto,s toch prachtig
Bijna jullie camper avontuur ten einde
Het was heel leuk met jullie mee te reizen tot zover
Geniet nog lekker ff van jullie vakantie

Liefs Margre en Aad

wim x land

Dag Miranda Arend en Mitchel,

Ik heb jullie reisverlsagen mogen volgen / wat een geweldige trip zeg die jullie hebben mogen en kunnen maken. Geweldige foto's waarin de familie v/d heuvel een was met natuur en prachtig landschap.

Ik hoop dat jullie een goede maar vooral ook veilige reis weer terug naar huis mogen gaan maken.
Overigens wil ik nog wel even vertellen dat jij Mitchel geweldig op die mooie plaatjes staat.
Wat een foto genie ben je.

Over deze reis kunnen jullie lang blijven vertellen.
doen hooooooor.

En Miranda en Arend van harte gefeliciteerd met het
Oma-Opa schap. prachtig he / geniet van dit kleine mensje en vele daarom heen.

Groetjes uit X land.